Strömavbrott och tråk



Japp, det blev precis så som jag förutspådde det, om inte värre.
Det regnade när jag gick till mötet idag, och det började även åska. När jag satt där i den lilla mörka betonglokalen utan fönster där mötet ägde rum gick även strömmen i hela stan. 

Så när jag kom hem la jag mig i soffan och läste och åt godis. Tänkte att jag inte skulle resa mig upp på hela dagen pga ville inte förstöra mer av min dag. Men sedan kom Broder Daniel och gjorde dagen lite bättre och åt middag hos oss. 
Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa, godnatt finisar!


Postat av: Lanek
2013-05-31 - 22:01:19

Var kan man få tag på så stora skittlespåsar?

Svar: I Tyskland :)
Corny

URL: http://lanek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0