Usch på måndagar



Den här gifen beskriver mitt liv så jäkla bra idag. Vaknade klockan 7 av att de bygger om hela jävla världen utanför mitt fönster, och kom sedan på att jag hade ett möte klockan 10.30 så kunde inte sova vidare sen. 
Det kommer säkert regna asmycket när jag ska gå sen med eftersom livet älskar mig så mycket.
Hoppas ni är på bättre humör än vad jag är :')


Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!
2013-05-20 - 16:50:19

Hihi måndagar är det okej att inte ha ett toppenhumör! :P

Svar: Ja eller hur haha :)
Corny

URL: http://adaras.se


Postat av: Nathalie B
2013-05-20 - 18:25:41

Jag känner igen mig i det där, måndagar suger!

Sv: Snarare så att jag var näst intill "lycklig" en period, men sanningen är att jag blev lurad och lekt med. Och åh, jag vill bara vräka ur mig hela historien, jag är så trött på att gå igenom den om och om igen i huvudet, det tar kål på mig.

Svar: Jag förstår dig så väl. Man blir lurad ut på tunn is och blir sedan lämnad där och vet inte hur man ska ta sig in. Mitt liv är en jävla karusell just nu, men om du behöver någon att bolla tankar med så finns jag! Ta hand om dig, puss!
Corny

URL: http://wolfshriek.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0