30 days left




Alltså om 30 fucking dagar så ska jag se Pierce The Veil och Bring Me The Horizon live.
HUR HIMLA STÖRT ÄR INTE DET??? 
Just nu är jag mest pepp på PTV faktiskt. Hoppas även att man får träffa dem efteråt, för vill så himla gärna träffa Tony Perry! OM jag får chansen så ska han få rita ett hjärta som jag ska tatuera in bakom mitt öra sen. Har velat göra det jättelänge, men vill gärna att någon speciell person ska ha ritat det. Oooch vem är mer speciell än Mr Hjärtekrossare *droool*
Aja, kul kommer vi ha iallafall! Jag och Ellen kommer bo på ett Hostel typ 20 minuter från Fryshuset så det kommer bli fett!



Postat av: Pyret.
2013-11-05 - 15:29:17

SÅÅÅÅ avundsjuk, filma massor så jag har någonting att titta på sen!!

Svar: Absolut darling! Om jag inte stupar och dör :')
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0