Wannabe @ Nelly



(snodde bilden brutalt från Nathalie)

Alltså jag blir så himmelens deprimerad. De här gudaskorna finns nu på Nelly.com, och jag vill ha dem. Det är som att hitta sitt long gone child och sedan förlora det igen. Det är som att servitören kommer fram med godaste maten och sen ba "oj, fel bord". FÖRSTÅR NI HUR JAG LIDER?!
Men samtidigt som det kliar i fingrarna så säger den delen av min hjärna som har hand om ekonomin att jag redan har tre par platåskor varav ett par kom för en vecka sen, och jag behöver inte fler.
DOCK så är ju dessa bättre kvalitet än Ebay och helt klart värda 500 kronor.

.... Väntar tills jag får lön (om 2 dagar) och tänker efter då.



Postat av: Blubb Svensson
2013-11-23 - 23:14:59

SV: Kartongen står lite snett på sängen som gör att de ser lite längre ut i platån, sen att skaftet ser mindre ut är för att skorna är ett par storlekar mindre. :)

URL: http://blubbsvensson.blogspot.se/


Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag
2013-11-24 - 02:04:57

Leopardskorna är snygga :)

URL: http://bimbolie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0