Hemma från London!


Igår kväll landade vårt lilla plan på Arlanda, och idag kom jag hem till Tranås. Det känns skönt, men ledsamt. Vill bara somna och vakna upp i London igen!! Har haft världens bästa resa med världens bästa reskompis, sett världens bästa band (även fast instagrambilder blir sämst) och handlat världens bästa kläder! 

Sverige känns nu jättesämst jämfört med London där allt är fint och alla är trevliga. Folk säger seriöst "sorry" när man själv går in i dem??? Och poliserna är jättesöta och trevliga! Vi träffade några danskar och ett par svenskar på konserten, men förutom det bara engelsmän. Jätteskönt då man kan säga vad som helst utan att de förstår haha. 

Åh, vet typ inte ens vad jag skriver haha, så förlåt om det är osammanhängande. Är så trött just nu efter att ha åkt tåg hela dagen, och har hela tiden tankarna i London. 
Ska snart visa vad jag har handlat, och sedan ska jag sooova. Hörs mer imorgon! :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0