En liten sommarlista.

Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? : Ja, jag jobbade natt.
 Ångrar du det? : JA haha! Nädå. Pengar ♥
 Har du varit full i sommar? : Ett par gånger har jag väl hunnit med...
 Har du pussat någon i sommar? Ja.
Isåfall vem? : Alla jag träffat.
Badade du mycket? : Mer än vanligt faktiskt!
 Rökte du? : Nej. Eller jo en gång typ.
 Snusade du? : Nej.
 Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? : Den här:



 Vad skiljer det här sommarlovet från förra?: Hade inget sommarlov lol. Jobbade arslet av mig.
 Grillade du mycket i sommar?: Nej, max 2 gånger.
 Åkte du vattenskidor? : Nej.
 Blev du tillsammans med någon? : Nej.
 Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? Om jag har semester kanske!
 Har du druckit tills du spytt? Nej.
Sårat någon? Nej det hoppas jag inte!
Förlorat en vän? Nej.
Kysst en främling? ehe.
Tagit droger? Nej.
Haft en
 sommarflört? Hundra minst.
Gråtit?
  Ja haha!
Skrattat tills du kissat på dig? Nästan.
Varit vaken en hel natt? Nästan.
Haft ett förhållande: nej
Gjort dig riktigt illa? nej
 Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej.
 Läst en bok? nej
Skickat fel sms med flit? nej lol, why?
 Suttit vid datan en hel natt? Nej.
Näckat? Nej.
Fått utegångsförbud? Nej.
Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja till vänner såklart!
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Nej.
Varit i slagsmål? Nej. (skitkul lista what is this)
Sjungit högt på ett berg? nej
Tappat rösten? Ja haha! Händer ju fan jämt.
Gått upp i vikt? Har jag nog, dunno.
Gått ner i vikt? Säkert
Brännt dig? Ja.
Varit utomlands? Norge.
 Gjort ett bra köp? Hm..... vet ej? Gotlandsresan då.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej.
Sovit under bar himmel? Nej.
Vad kommer du sakna mest? Detta:







 
 
 
 


Postat av: Ellen
2013-09-02 - 15:13:27

<3

Svar: <3
Corny

URL: http://puckopelllen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0