En onsdag i särklass.

Imorse när jag vaknade ville jag seriöst hellre dö än att gå till jobbet i helveteskylan, men sedan bestämde jag mig för att nu banne mig inviger jag min höstjacka igen! Så skuttade iväg till jobbet i den och en halsduk och kände mig finast i världen! (var lätt finast i Tranås iallafall)
Dock var det ju asvarmt och soligt när jag gick hem så svettades som ett as, men ändå värt det.
Har varit så himla glad idag även. Gick och kunde inte sluta le hela dagen, och jobbet har gått jättebra. Älskar verkligen mitt jobb mest av allt pga jobbar hos så fina människor. Tycker verkligen om dem, och de är så tacksamma för allt! Det känns ärligt talat knappt som ett jobb (förutom när man har typ städ vilket är aptråkigt) för man känner alla så väl. 

AAAhhhhh please onsdag, gör mig inte besviken nu. Låt detta humöret hålla i sig resten av dagen och gärna resten av livet om det går att fixa. Thank yooouuu.

Här är jag i min jacka en vacker dag i våras. Hade orange hår och röda skor hohoho.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0