Min zebra - uppföljning


För ett halvår sen flyttade den här lilla krabaten in i mitt hem från Kenya. 
Han hade då inget namn, var tjock och ganska lat.


Här är han idag. Fortfarande namnlös, fortfarande tjock.
Men han gillar Gifyo, så varje gång jag går in där kommer han galopperandes över golvet och gnäggar "VISA UPP MIG!!" Okejdå zebrajävel säger jag alltid och låter honom stjäla min glans.
Vad gör man inte för sitt husdjur liksom...


Postat av: Pyret.
2013-09-17 - 21:11:58

Men åh, rackarns vilken charmig en.

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/


Postat av: Pauline
2013-09-19 - 22:53:14

älskar hur han kikar fram på sista gifen!! :)

han har flyttat till sverige med omsorg

Svar: hahaha ja <3
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0