Skit också.

Jag har insett att alla kan inte veta allt om mig. Alla får det inte heller, men ibland önskar jag att jag kunde överföra allt jag känner och tänker till någon annan. Vill inte behöva förklara varför jag gör som jag gör, vad jag tänker eller hur jag känner. Jag är jävligt komplicerad, och jag skulle så himla gärna ha tid och ork att förklara ALLT men det går ju inte, och då blir det istället missförstånd. Jag är en person som är väldigt lätt att missförstå då jag inte alltid säger vad jag menar eller menar vad jag säger. Ber alltid alla att vara ärlig mot mig men ljuger själv för mig hela tiden. Inte konstigt att det blir fel då. Jag är svag, och jag är rädd. Jag är lätt att påverka då jag låter mig påverkas av vem som helst som kliver in i mitt liv. 
Jag har alltid gillat den här "lära känna"-perioden, men nu hatar jag den. Älskar nya människor men hatar att de ska lära känna mig. Du kan få mig på fall så förbannat lätt, du behöver inte ens några magiska ord för sådana finns inte, du kan ljuga mig rakt upp i ansiktet och jag faller ändå. Det händer ju varje gång. 
Borde hålla mig instängd med en fågel resten av mitt liv för de kan inte ens prata.



Postat av: Ellen
2013-09-23 - 22:16:04

Du är starkare än du tror!

Du för försöka överföra allting till mig, tror ändå jag förstår det mesta, för vem är inte komplicerad. Men sanningen är att jag älskar dig oavsett, hur du än känner dig inombords. <3

Svar: <3
Corny

URL: http://puckopelllen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0