Ursäkta frånvaron men har haft bättre saker för mig.


T.ex detta. Vi har nämligen gått och blivit med valp (i onsdags närmare bestämt) så här hemma har vi fullt upp med att fostra lilla Oliver. Han kissar och biter på allt, så det är tur att han är söt.


Jag har även beställt biljetter till BMTH + PTV!!! Det är jag och Ellen som ska åka i december.

OCH TILL ONE DIRECTION I JUNI!!!!!
Biljetterna till 13e juni var helt slut när jag och min syrra äntligen nådde fram på Live Nation, så vi blev fett ledsna. Sedan bara någon timme senare kom de ut med en extrakonsert den 14e så jag kastade mig över datorn och lyckades få FÖRSTA PARKETTPLATSER!!! Ååååh vill bara gråta!

Utöver det har jag jobbat, varit lite sjuk och haft pizzakväll med Ellen. 
Imorgon jobbar jag morgontur, och sen är det bara typ 10 dagar kvar tills jag och Annika åker till LONDOOOON!!! ♥

 


Postat av: moa
2013-09-30 - 13:41:39

Men grymt! Jag fick också biljetter fast till 13 Juni, hamnade på läktare 1, ah!

Svar: Så himla kul :D
Corny

URL: http://moathemoses.blogg.se


Postat av: Wicke
2013-10-06 - 13:24:56

ska också se bmth + ptv och one direction i juni! (:

Svar: Åh vad kul :D
Corny

URL: http://fames.se/kingforaday



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0