Sötsug

För ett tag sedan bestämde jag mig för att dra ner på godsakerna, iallafall till en rimlig gräns. Dels på grund av att jag vill slippa vara sugen på godis hela tiden, och dels för att jag blev sjukt nojjig efter ett tandläkarbesök hahaha. "INGEN JUICE EVER AGAIN, ALDRIG MER GODIS, UT MED OBOYEN" ojade jag för mig själv på vägen hem och lyckades ganska bra.
Tills typ nu.
Är fanimig sugen på läsk och kakor hela jävla tiden, what is wrong with me???? säkert PMS men ändå. Det är även fel på mina P-piller troligen så kanske beror på det. 

Vill även tillägga nu att jag INTE gör detta för att gå ner i vikt, fortfarande. Behöver gå upp i vikt, men vill göra det med hjälp av rätt mat och bra träning, inte godis. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0