Torn



Minns ni den här gamla låten med Natalie Imbruglia? Grymma Hands Like Houses har gjort en cover på den i samarbete med Punk Goes... som nu har släppt ett 90's album! Så himla kul, många av låtarna på albumet känner vi 90-talare igen från barndomen haha!

Nu vill jag bara att HLH ska komma till Sverige så jag kan få se dem live igen, såg ju dem i London och de var SÅ JÄVLA BRAAA!!! Ni borde absolut lyssna mer på dem *tipstips*
SPOTIFYLÄNKAR: Punk Goes 90's // Hands Like Houses


Postat av: Lilly
2014-04-07 - 07:03:00

Shit vad cool din design är nu. Tänkte först vem fans blogg har jag nu hamnat på? xD Så kom jag på att det var din när jag såg namnet och pressbilden så att säga. xD

Svar: ååh tack :D är riktigt nöjd faktiskt, så kul att du gillade den :DD
Corny

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/


Postat av: Lilly
2014-04-07 - 17:45:17

Men ska bakgrunden vara helt vit?

Svar: Ja :)
Corny

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0