Underbart väder!


Älskar verkligen vädret som har varit i flera dagar nu! Synd att det verkar ta slut imorgon när det är Valborg och allt :( Jag och Oliver tog en långpromenad förut och han var helt slut, fick stanna och dricka vatten flera gånger stackarn. Nu har han sovit som en stock sedan dess haha! 
Fick sån himla semesterfeeling när vi var ute även, det doftade verkligen camping och sommar! Helt sjukt, men blev samtidigt så lycklig över att jag kan känna den känslan HEMMA. Sedan gick vi längs med ån och då blåste det lite samtidigt som fiskmåsarna skrek så då hamnade jag mentalt på västkusten! 
Jag har dragit i solen en hel del, och faktiskt fått lite färg, samt snygga soleksem på nyckelbenen mmmh perfekt.. synligt och bra! 
Ska på teorikurs senare så tar det mest lugnt nu!

Hoppas ni också kan njuta av det fina vädret :) 
 


Postat av: Sofia
2014-04-29 - 18:30:15

Vad härligt :D

Svar: Jaa verkligen helt underbart :D
Corny

URL: http://byfia.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0