Det har visst varit helg


Tycker att dagarna och veckorna flyger förbi, och nu är det måndag igen. Visserligen är det skönt för det betyder att våren kommer med en rasande fart. Men nu har det varit helg, och jag tänkte dokumentera den då det har varit en himla mysig sådan!
I fredags var det ju som känt Alla Hjärtans Dag, vilket är en småmysig högtid att fira både som singel och upptagen, den handlar ju trots allt om att visa lite extra kärlek och uppskatta dem som står en närmast. 
Martin var här och vi var hundvakt, hade taco+filmkväll, gick långpromenader och myste.
På lördagen hade vi barnbesök och sen spontanåkte jag och Martin till Linköping för att se om vi lyckades sno till oss ett par bioplatser. Det gjorde vi, och såg The Wolf of Wall Street. Himla kul film, Leo är ju grym! Efter det satte vi oss på något slags fik och drack och åt lite tills tåget gick hem.
Söndagen spenderades med våffelfrukost/lunch och lugn. 

Gillar sånna här helger, de får gärna återkomma! 
Imorgon jobbar jag kväll på nytt jobb, hoppas det kommer gå bra! Är lite smånervig men alla kan väl prata i telefon tänker jag. Så mycket kan man inte misslyckas med!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0