Februari - hittills

Jag ringde in februaris 12-slag på Burger King på centralstationen, där jag och My drack ca 1 liter coca cola och pillade i oss några pommes samtidigt som vi med döda blickar stirrade på absolut ingenting. Vi var på väg hem från Ellie Goulding-konserten och var uttömda på både vätska och liv.
Dagen därpå åkte jag från Stockholm och klev av i Mjölby där jag blev mött av fina Martin. Vi åt restaurangmat och försökte sedan racea till Lkpg för att gå på bio, men kom till sist överens om att vi inte skulle hinna, så vi åkte hem och såg Frozen på tv. Lika mysigt det.
I onsdags haltade jag iväg till vårdcentralen efter att ha haft ont i ca 2 dagar pga ganska okänd anledning, vilket visade sig vara en infektion. Tänker inte gå in på det detaljerat, men min vecka har bestått av penicillin, gråt och smärta. Mest smärta faktiskt. Igår åkte vi tillbaka till vc där det utfördes en liten operation vilket var bland det värsta jag gjort i mitt liv (fråga mig igen när jag fött barn i framtiden)
Så även denna vecka kommer till stor del av smärta, förband och soffliggande (kan alltså gå, men har jävligt ont)
Längtar tills jag får ta en dusch, raka mina ben, borsta mitt hår och sminka mig. Sätta på mig kläder som inte är ca 2 meter breda och KUNNA TRÄFFA FOLK UTAN ATT SKÄMMAS IGEN OMG.

Men nu till lite roliga saker;
1. På fredag är det alla hjärtans dag, och mitt hjärta kommer befinna sig just i mitt sällskap. Så passande.
2. På tisdag nästa vecka ska jag provjobba för ett extrajobb, wish me luck :D

Bjuder på en gammal egobild, då varken jag eller kameran har varit speciellt aktiv på sistone.


Postat av: Blubb Svensson
2014-02-11 - 22:12:37

Lycka till! Och hoppas du slipper smärtan snart!

SV: Visst är de! Kostade ca 17-30:-/st med!

Svar: Taack! Åh, himmel!
Corny

URL: http://www.nattstad.se/blubbandzombie


Postat av: Lilly
2014-02-12 - 20:56:44

Lycka till med provjobbet. :D

Svar: Tack så hemskt mycket! Läste att du ska börja arbetsträna, hoppas det går bra för dig :)
Corny

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/


Postat av: Lilly
2014-02-13 - 09:03:26

Jag började igår och det gick finfint. :D Ska hoppa på det igen imorgon. Idag är man dock mör i kroppen kan jag säga dig. Inte så konstigt då jag nästan inte har jobbat på 2 år..

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/


Postat av: teabird
2014-02-16 - 18:03:16

haha åh, saknar dig!!:)
Hoppas du mår bättre nu ;A; blir orolig omg ;__; Hur är det nu???? kramkram!!

Svar: åååh saknar dig med <33Jag mår absolut bättre nu :D så skönt, kan även jobba igen :)
Corny

URL: http://teabird.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0