The Sims 3

Kände att det var alldeles för länge sedan jag satt uppe halva natten och spelade Sims, så det tänker jag roa mig med nu. Just nu spelar jag med familjen Björnstam, och har som regel att jag måste uppfylla föräldrarnas livslånga önskningar innan jag får flytta ut ett barn och spela vidare med den. Problemet är bara att mamma Björnstam vill uppfostra 5 barn till tonåringar, och de har lyckats få tvillingar TVÅ gånger så har 6 ungar. Fullt hus och extremt frustrerande. 

Spelar ni sims? Hur brukar ni göra för att hålla igång spellusten? 

Här är ett vardagsrum jag gjorde åt en annan familj som sedan slutade fungera innan jag hann spara *gråter :'''))))*


Postat av: Sara
2014-02-14 - 01:41:05

Jag spelar the sims ibland, men det enda roliga är att bygga/inreda husen. Haha!

URL: http://saralundstrom.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0