Tisdag.


Har inte bloggat på så länge att jag glömde bort hur man loggade in lol. Men det är okej, jag har levt ändå. 
Har kommit på att mitt liv är så himla fint. Jag är omringad av världens bästa människor, och jag har världens bästa jobb. Mer kan jag inte önska mig just nu. (jo, sommar och bättre ekonomi såklart)
Har dock lyckats glömma min varmaste favorittröja i Sya så jag försöker värma mig med andra saker. Baseballtröjor och raggsockor t.ex.

Nu verkar det som att jag är ledig hela veckan, vilket är lite tråkigt men ändå lite skönt. Det är så kallt ute så man kan ligga under duntäcket istället. Funderar även på att dra och simma någon dag, det var allt för länge sen! 
Hoppas ni mår bra och är nöjda med era liv, jag tycker om er och jag hoppas att ni också tycker om er själva!
Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0