Pastel inspiration

 
Detta är pretty much vad jag sitter och funderar över denna kväll. Jag trivs så himla bra i pastellhår, lika bra som jag idag trivs med mitt vitblonda. Så min tanke är att jag i augusti (när mitt sommarvikariat är över) ska färga håret igen. Precis samma tid förra året färgade jag håret som på bilderna nedan, så kanske ska jag köra på lila i år? Kall eller varm ton? Kommer använda mig av Directions toningar så det kommer ju hålla precis så länge som jag vill ta hand om det. Sedan är det ju bara att låta det va och köra i lite silverbalsam så är det gone. 

 HELP PLS. VAD TYCKER NI???

Här är håret något urblekt pga att jag inte fyllde på med färg under Medeltidsveckan, kommer dock göra det i år. 

Återfärgat!


Postat av: Elin och Gisela
2014-06-03 - 22:36:09

Oh, du ser ut att tycka om mode, vår blogg skulle passa dig perfekt! Låt dig inspireras: Sixteen.se

Kramar Elin och Gisela

URL: http://sixteen.se/


Postat av: Ellen
2014-06-04 - 07:20:53

Kööööör bara kööööör! Du skulle verkligen passa i kall lilla super snygg färg!! Vad ditt hår har vuxit sen dess :o

Svar: Då köööör jag!! (om 2 månader) hihihihi
Corny

URL: http://puckopelllen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0