3 bra vardagshändelser

Det var någon som skrev på facebook att hen hade blivit utmanad att skriva 3 bra vardagshändelser varje dag i fem dagar. Jag tänker inte själv anta utmaningen, men jag tycker det är en himla bra idé att tänka tillbaka på vad som har varit bra under dagen. Uppskatta sig själv, vad man har lyckats med, vad andra har gjort för en.
Så därför tänker jag göra det idag, och jag uppmanar alla som läser detta att göra detsamma! Om inte på bloggen så för er själva. 

1. Gick min sista teorilektion på körskolan, samt bokade in både Risk 1an och min första körlektion ever. Suupernervig men gud vad kul!
2. Tränade efter teorin med syrran.
3. Har snaaart packat helt klart till London-resan.

Bra saker i veckan: ÅKER TILL GÖTEBORG IMORGON OCH LONDON PÅ TORSDAG MED VÄRLDENS FINASTE POJKVÄN ♥ 



Här är för övrigt min nya regnjacka från Ebay som ska användas på Bråvalla! 
ÅÅÅÅH vad jag längtar nu :(:(:(:((:


Postat av: Bunny Therése
2014-05-31 - 20:24:23

Älskar verkligen regnjackan!! :O

Svar: Kommer nog bli perfekt :D
Corny

URL: http://bunnydrugz.blogg.se/


Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG
2014-06-01 - 17:10:38

~Tror du på spöken? Varför/varför inte? Kolla gärna bilderna i mitt senaste inlägg, bevis för spöken finns!

Svara gärna på min blogg, eftersom jag inte ser ditt svar om du använder svarsfunktionen :) ~

URL: http://nattstad.se/idahtt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0