London calling


Om exakt en vecka sitter jag och Martin på ett flygplan påväg ner till LONDOOOON! 
Kommer bli så himla himla mysigt och bra! Har sort of lovat honom att vi ska åka London Eye trots att jag är så höjdrädd att jag typ spyr redan, meeen det ska nog gå bra. 
Förutom det så ska vi äta gott, shoppa och försöka se så mycket fina saker som möjligt. 
Någon som har tips på mysiga kvarter att strosa i, fina restauranger eller roliga marknader?



Postat av: Karin
2014-05-19 - 21:39:50

Åh vad kul! Jag var i London 2012 och besökte Harrods. Jag har inte varit där själv men många som varit i London pratar om Camden Town, där finns många alternativa affärer. Annars är Oxford Street väldigt mysigt :)

Svar: Vi kommer åka till Camden och kolla in läget då vi också hört mycket gott om det :) Och oxford street med primark såklart ;)
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0