En bloggares återkomst (eller?)

Jag har inte varit inloggad på blogg.se sedan sent i juli... 
DOCK så blev jag himla glad idag när jag kikade in och såg att faktiskt FLERA undrar om jag kommer blogga igen? 
Well... Grejen är väl den att jag tycker det är kul att ha en blogg, men har absolut ingen ork eller inspiration att driva en blogg i nuläget. Och skulle jag göra det så skulle den vara astråkig och inte ha någon klass alls, och då skiter jag hellre i det. Kanske återkommer jag om några månader, kanske inte. Jag kommer iallafall låta den vara kvar. 

Ni kan ju följa mig på lite andra ställen om ni vill, där det är lite mer livat.
Cornelia Corny Friman @ Facebook
cornyz @ Instagram
http://cornyz.tumblr.com
Aaaaand that's about it. 

Lite saker har väl hänt iallafall, sedan jag skrev sist. Har bland annat förlovat mig, varit på MTV på Gotland, haft roligt hår osv. 

Lyckligt ögonblick; fick ha Lokes mantel på mig under hans spelning! Mös så mycket jag bara kunde :D
 
Fick lära mig att lila hår + gul blekning = mintgrönt hår. 

Upptäckte även nu att jag av någon anledning inte kan ladda upp annat än instagram-bilder här, så det var den tillbakablicken! Som sagt, insta is the shit om ni vill se vad jag gjort de senaste månaderna. 
Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0