Onsdag


Idag hade jag vågigt hår och krage, because I'm fab as fuck. Gick i skolan till 16 för första gången, och det var sömnigt! Som tur är hade vi förflyttningskunskap hela lektionen efter lunch så man slapp sitta stilla och lyssna utan arbetade mer aktivt. 
Fick öva på att ställa oss upp från stolar med olika hjälpmedel, i en gammals perspektiv såklart. Kändes lustigt men nödvändigt. Trivs bra i min klass med, tror att detta kommer bli kul!
Just nu är jag så fruktansvärt trött så vet knappt vad jag skriver haha, ska plumsa i säng när som helst!
Imorgon är jag ledig och då kommer mamma och mormor på sitt första besök i vår lägenhet! Såå kul!


Postat av: Mizca
2015-08-20 - 14:07:16

Svar: Tack skall du ha!

URL: http://www.mizca.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0