Uppdatering om livet.

 
Tog tag i livet och färgade håret rosa i helgen. Kanske för att jag ständigt känner en inre strävan att aldrig nånsin bli normal, kanske blev jag tillfälligt galen. Who knows.
Skollivet går bra, förutom att det för tillfället känns så himla slappt. Jag går 9-12 måndag och tisdag, 9-16 onsdag och ledig torsdag och fredag. Dock så är jag dödstrött ungefär varje dag eftersom jag inte är van vid att sitta stilla och stirra och ta in information flera timmar i sträck, jag är van vid att jobba, cykla och arbeta fysiskt. Sedan kan jag ju redan precis allt som en undersköterska gör, eftersom jag jobbat i vården i tre år så lite uttråkad blir man allt av att upprepa allt.

För övrigt så kan jag säga att sambolivet går utmärkt bra. Denna vecka ses dock jag och Martin nästan inte alls eftersom han jobbar kvällsskift och jag går i skolan på förmiddagarna. Tråkigt, men det är bara denna veckan sedan går han över på helgskift. 

Nu ska jag göra klappa ihop datorn och lägga mig i sängen, första gången jag lägger mig ensam i lägenheten!
Fastighetsskötaren var här förut idag och skämtade om att det kanske spökar här, thanks for that.....
Godnatt!
 




Postat av: ɑ n n i k ɑ
2015-08-18 - 09:48:09

Super mumsigt! :D

URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Postat av: Gosia
2015-08-19 - 12:53:19

Blev supersnyggt!! Avis haha

URL: http://gosias.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0