So Paris was nice

 
 Åkte ju till Paris i helgen, som den äventyrare man är! Älskar även att jag inte bloggat något sedan London-resan så det ser ut som jag inte gör annat än att resa (which I don't....)

Hann med en hel massa saker i Paris iallafall; besökte Louvren och såg Mona Lisa, hade duvor i håret vid Notre Dame, såg magiska gatuartister (why aren't you on spotify liksom), second hand-shoppade väskan ni ser lite av på nedre bilden samt en crop top, stod under Eiffeltornet när det glittrade, bevittnade en förlovning (dvs våra vänner Åsa och Marcus grattis till er love you lots ♥) och förtärde god mat och goda drinkar. 
Nu längtar jag tills nästa gång jag kan åka dit, förhoppningsvis när det är lite varmare :D

Och för er som har undrat; nej det kändes inte otryggt eller konstigt på något vis att vara i Paris, snarare tvärtom. Man märkte att staden är byggd av KÄRLEK, och att de alla är överens om att hålla det så. Såg militärer i varenda gatuhörn och tunnelbana i princip men de är ju the good guys så att säga så det kändes helt ok. Tråkigt att de behöver vara där of course men bra att de finns. Var även sjukt mycket säkerhetskontroller överallt,till och med på köpcentrum så risken att något skulle hända kändes liten.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0