Datenight och Kite


Igår var jag och Martin på pre-one-year-of-engagement-date, så han kom hit direkt efter vi båda slutat jobbet! Tog det lugnt hemma ett tag innan vi drog till Strandbaren.
 

Där åt vi en himmelsk god laxfilé på planka, och jag provade nya Breezer Strawberry.
Kan hända att jag halsade i mig hela på några sekunder pga så jääävla god! Smakade som farmors jordgubbssaft.
 

Vid 10-tiden gick vi till Plan B för att se fantastiska Kite spela!
Tog inte så mkt bilder men de var så jääävla bra!
Får ni chansen att se dem live så måste ni ta den!!
(Finns även en video på min insta)
 
Hade en mycket bra kväll, så nu laddar jag för kvällsjobb!


Postat av: Janie
2015-07-16 - 19:06:00

Låter supermysigt :D

Svar: Ja det var det verkligen! :)
Corny

URL: http://janie.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0