Familjehelg


I fredags åkte jag ut på landet och tillbringade massa tid med mina kära syskonbarn (med föräldrar såklart) som var på besök från Göteborg! Och det var inget vanligt besök, det var nämligen födelsedagsfirandebesök eftersom både jag och lilla O fyllde år i juni (samma dag dessutom) så vi blev firade med paket och tårta!

 
Oscar hade hjälpt til och gjort världens finaste tårta med alla hans favoritbär på och GISSA om den var god!!

Sedan kom ju även unge nr 2 till världen dagen efter vår födelsedag, dvs för en och en halv månad sen!
Så mysigt att få gosa med lilla Leo som kikade och skrattade så mycket redan! Blev kär ♥

På fredagkvällen tog vi en tur ner till sjön med bästa vännerna Oscar och Oliver, och senare fick även Oscar åka båten! På lördagen var det fint väder på förmiddagen så då åkte vi till blåbärsskogen och plockade massa blåbär och Oscar åt absolut INGA! 

 
Min mormor tillsammans med hennes två barnbarnsbarn ♥


Är så lycklig över att ha en sån fin familj!
Har lekt kurragömma och sjukhus och letat skattkartor så jag är helt vimmelkantig!


Postat av: Alexandra
2015-08-16 - 22:22:32

Fina syster 💗


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0