Lördagsträning och snacks!

 
Jag var ute och sprang i en park förut som såg ut som det var taget ur Jurassic World! Sprang runt på stigarna och låtsades att jag var jagad av dinosaurier trots att de enda djuren jag såg var ett par små fåglar.
Riktigt skön springtur, älskar att springa i skogsterräng, tycker man känner sig mer fri då.


När jag kom hem gjorde jag en smoothie på bl.a mina egenplockade blåbär, och så hade mina knäckesnacks stelnat som jag gjorde innan jag gick ut och sprang. Det är helt enkelt knäckebröd täckt med blockchoklad, och kokos på. Very delicious I must say!
Nu sitter jag och avnjuter detta till Pearl Harbor på tvn, och imorgon är det återigen dags för jobb.
Hoppas ni har en fin lördag :)


Postat av: JUNITJEJ
2015-07-21 - 18:11:43

Vad det ser gott ut1

Svar: ja det var det allt :)
Corny

URL: http://www.junitjejen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0