I Göteborg


Hej! Nu var det himla länge sedan jag var inne här, jag har varit upptagen med att fira midsommar, grilla och se film med kompisar, se hela säsong 5 av Game Of Thrones på en helg, gått på bio och haft kaninmys. 
Nu är jag och syrran i Göteborg, och imorgon ska vi se One Direction för andra gången :D Förra gången på Friends Arena köade vi i typ 8 timmar men imorgon tänkte vi ta det lugnt och va där ett par timmar innan insläpp, vi lär få bra platser ändå eftersom hela parketten är uppdelad på fyra. Vi har sektionen längst fram :)

Får blogga mer här när jag kommer hem, puss på er!


Postat av: ɑ n n i k ɑ
2015-06-22 - 19:15:23

Fin blogg :D

URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Postat av: Bambi
2015-06-24 - 06:39:21

Jag är inget vidare fan av 1D men på något sätt blir jag nästan avis ändå ^^ Dom är ju inte dåliga direkt!

Svar: Det var suuuperbra verkligen! Det är alltid kul att se livemusik ju :)
Corny

URL: http://iambaam.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0