One Direction på Ullevi

Igår var dagen jag och syrran väntat på sedan september, 1D-DAY! 
Vi köade tillsammans med min vän Kim och hennes systrar och vi stod även med Kim under konserten, så det var såå himla mysigt! 
Allt med konserten var verkligen perfekt, solen sken hela tiden och stämningen var underbar! Svårt att beskriva, det är magiskt! Har så otroligt mycket respekt för killarna som kämpar vidare trots motgångar och gör ALLT de kan för att göra oss fans nöjda. Är sååå stolt över hur de har utvecklats och vilka godhjärtade personer de är.
Nu hoppas jag för kung och fosterland att de inte ger sig ut och turnerar nästa år igen utan vilar sig för en gångs skull. Vill inte att mina små pojkar ska stressa ihjäl sig ♥


Här nedan följer några bilder jag tog, har ca 200 till men kan ju inte posta alla haha!
Kommer lägga upp lite mer på tumblr, http://cornyz.tumblr.com/
 
 
 


Postat av: matilda
2015-06-25 - 20:29:27

Det var MAGISKT! Allt var verkligen så bra!

Svar: MHM!! <333
Corny

URL: http://matiiildaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0