Sony a5000

Jag har återigen blivit med kamera. I slutet av 2014 sålde jag min trogna systemkamera med alla dess tillhörigheter och har sedan dess varit utan. Haft noll inspiration till någonting och därför inte tagit mig för att köpa en ny. Men nu var det dags, och jag är så kär redan. Känner på mig att vi kommer komma mycket bra överens, jag och Sony. 
Vårt första äventyr tillsammans blir nu på onsdag då jag och Ellen åker till Göteborg för att se Sleeping With Sirens och Pierce The Veil live. 
Hoppas att ni inte har lämnat den här bloggen i sticket helt och hållet, för nu börjar en ny era! (hoho, 1D-referens)

 


 
 


Postat av: Ellen Svahn
2015-03-24 - 07:25:58

ÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKA!

URL: http://puckopelllen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0