Busy day

 
Här står jag och poserar awkward i mina mjukaste kläder och tomatröd i ansiktet.
Anledningen är enkel; jag har jobbat i superhetta, tränat på gymmet och sedan kört hem i en bil som stått i solen alldeles för länge. Resultatet blir svett, massor med svett. 
Så jag har precis duschat, tagit på mig mina bästa myskläder och satt mig i soffan med en Coca Cola Life och en skål popcorn.
Imorgon jobbar jag delad tur, dvs i princip hela dagen så jag får göra det bästa av den här kvällen helt enkelt då det är den enda helgkänslan jag kan få tag på. Men en bra sak är ju att det är pingst vilket räknas som storhelg enligt OB't fast det är en helt meningslös helg så jag får massvis med pengar! Har haft tur och jobbat 1a maj, Kristihimmelfärd och nu Pingst. Är bäst på att planera min ekonomi skulle jag säga.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0