Fuck you!



Detta är allt jag har att säga till er som sprider annat än glädje och kärlek i andra människors liv, och som gömmer sig bakom dataskärmar och anonyma kommentarer, say it to my face istället om du vågar. Att oprovocerat kalla någon för förbannade äckel måste grundas i så sjukt dålig självkänsla och ett extremt tråkigt liv. Mind your bussiness och låt bli mitt.

Men jag får ju användning av mitt livs bästa gif så jag kan ju inte klaga allt för mycket. 


Postat av: Ellllen
2015-05-17 - 23:29:29

Du är bäst ❤️❤️

Svar: Du är bäst gumz <3
Corny

Postat av: Cielo
2015-05-18 - 20:09:48

Världens bästa GIF måste det vara, ahah!

Svar: Jaa men visst är det ahhaha så klockren!
Corny

URL: http://cielos.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0