Glass med varma hallon


Idag har jag cyklat runt på jobbet i ösregn och utan vattentäta kläder, så jag har gått runt och varit superfrusen sedan jag kom hem! Men så spenderade jag lite tid på gymmet och då fick jag upp värmen rejält! 
Därför anser jag att jag har förtjänat glass som efterrätt (hade ätit den ändå men man kan ju alltid skylla på nåt ;) ) och sedan ska jag förmodligen ta en kvällspromenad om vädret tillåter! Hoppas ni får en fin kväll!


Postat av: Gosia M
2015-05-20 - 16:30:08

Ohja, man förtjänar alltid en glass! Jag unnade mig en mjukglass idag bara för att det är sommar-feeling i luften, haha.

Svar: Jaa visst gör man! Det gjorde du heeelt rätt i!
Corny

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0