Lördag

Hej! Nu har jag jobbat min allra sista jobb dag på det jobbet jag varit på i 4 månader nu. Det var både skönt och tråkigt, kommer sakna mina vårdtagare himla mycket! Men om 17 dagar börjar jag på mitt gamla jobb igen (också hemtjänst) så det blir kul! Innan dess ska jag hinna med Amsterdam och förhoppningsvis några timmar i solen, om sommaren kommer nån jävla gång... 
Det bästa med att inte jobba är att man kan ha vanliga kläder, smink och utsläppt hår igen WOHO! Har jobbat så mycket på sistone så när jag väl har varit ledig så har jag haft myskläder och inte orkat fixa mig alls typ.

BRA NYHET: 
Jag och Martin har fått tag på en superfin lägenhet i Mjölby som vi kommer flytta till i augusti. Drömmen!!

Nu kommer jag säkert inte blogga alls innan vi reser, så jag önskar er soliga dagar i Sverige och ber en bön för att det är sol i Amsterdam! Återkommer med bilder från vår resa nästa helg (typ)


Postat av: O.P
2015-05-31 - 03:07:10

Var någonstans i Mjölby?

Svar: Det har inte du med att göra mr ostrogothiaproductions, ska jag behöva blocka dig härifrån med eller kan du ge dig självmant denna gången? sluta stalka mig ditt freak
Corny

URL: http://www.ostrogothiaproductions.se


Postat av: O.P
2015-05-31 - 17:19:37

Varsågod att blocka mig om det känns bättre. Har man ett öppet kommentarfält så får man räkna med att folk skriver.

Svar: hmmm yeah såklart men du vet redan vad jag tycker om dig så jag förstår inte varför du fortsätter ens. lämna mig ifred och ägna dig åt ditt eget liv istället för att hänga över min blogg.
Corny

URL: http://www.ostrogothiaproductions.se


Postat av: P.O
2015-05-31 - 18:43:44

Kul att den staden kommer förgiftas nu när du flyttar dit

Svar: men vad är det jag har gjort dig egentligen, helt ärligt?? jag känner dig inte ens, har ingen aning om vem du är och du beter dig som ett jävla creep och förolämpar mig gång på gång genom att sextracka och stalka mig och allt jag gör är att säga ifrån??? du beter dig som en jävla psykopat, låt mig vara så behöver du inte förpestas av mig något mer.
Corny

Postat av: Nadja
2015-06-02 - 10:01:32

Grattis till lägenheten :)

Svar: tack :D
Corny

URL: http://cherrystar.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0