Lunchdejt

Nu hann/orkade jag inte skriva ett inlägg om detta igår, men då var jag iallafall på dejt med bästisen Ellen. Vi gick och åt på nyöppnade Moa's i stan, vilket var supergott! Tråkigt att vi fick fel beställningar bara men maten var god för det. Sedan uträttade vi lite ärenden, provade smink, och lagom tills regnet började ösa ner satte vi oss på Gotteriet och åt glass. En riktig supertorsdag måste jag säga! 

Jag beställde en grillad surdegssmörgås med kyckling & bacon, men fick en vegetarisk. Inget jag klagade på dock för den var supergod, visste inte att man kunde få den vegetarisk. Men jag saknade baconen pga bacon is life. 


Postat av: Lina hälsa&fitness
2015-05-11 - 22:10:35

Ser ju helt gudomlig ut! Vegetariskt kan faktiskt vara himla gott (:

Svar:
Corny

URL: http://linaalleborgs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0