Morgonpigg

 
 Imorse när jag vaknade kände jag att något inte stämde, hade en konstig känsla över jobbet...
Och mina misstankar bekräftades när jag klev in på kontoret kl 06.40 och läste i almanackan att jag skulle jobba kväll.... Så det var bara att gå hem och lägga sig i sängen igen. Sov till 10 bara för att jag kunde, och gick sedan upp och duschade. Vädret är pisstråkigt så jag har bara varit inne hela dagen och snart ska jag återvända til jobbet. Som tur är har jag bilschema ikväll. 
Bra start på veckan, verkligen! Tur att jag bara jobbar två dagar ;)

Hur är eran måndag hittills?
 


Postat av: Elsa Ohrås
2015-05-04 - 16:36:11

Jättefin blogg! :)

Svar: tack :)
Corny

URL: http://ohras.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0