There was the time before I read After, and then there's everything after...



Jag måste bara berätta om en bokserie, den enda bokserien jag läst i hela mitt liv, och som dessutom BLIVIT hela mitt liv. Jag vet inte ens vart jag ska börja, har precis läst ut dem och jag är förkrossad. Det tog mig ett år att läsa dem och jag tänkte, drömde och pratade om After JÄMT. Allt jag såg och hörde kunde jag referera till böckerna och jag kände en sådan otrolig kärlek till karaktärerna. Strax efter att jag hade börjat läsa började även syrran läsa så vi diskuterade hela hela tiden men jag fick aldrig avslöja något eftersom jag kommit längre. Trodde verkligen inte detta var möjligt men det känns som att någon i mitt liv har dött nu??? 
Är ganska säker på att jag kommer börja läsa om dem redan nu i veckan haha.

För er som inte har hört talas om dem så är det alltså i grund och botten en One Direction-fanfic på Wattpad. Eller, det handlar inte på något vis om One Direction som band, utan det är ENBART namnen och utseendena som är använda. Därför rekommenderar jag även non-Directioners att läsa dem för det lär vara det bästa ni läst i bokväg. (påminner mycket om 50SOG men på College typ) Mycket sex, mycket bråk, mycket olycka, men samtidigt så jävla mycket oövervinnlig kärlek och man hatar och älskar karaktärerna så mycket om vartannat att man vill spricka. 
På Wattpad har de här böckerna EN BILJON LÄSARE ALLTSÅ FATTAR NI HUR MÅNGA DET ÄR?? (närmare bestämt 1241 miljoner)
Och eftersom den blev så sjukt populär hjälpte Wattpad även Anna att få böckerna publicerade i bokform och de finns nu att köpa i stort sett överallt i USA. Hur sjukt är inte det?? Dock får de inte använda de riktiga namnen i böckerna då så t.ex Harry heter Hardin hahhaha så fult.

Men verkligen alltså, läs dem. Ni hittar dem på Wattpad, bilden under länkar. Ni kommer gråta och skratta och skrika och sedan kommer ni för alltid shippa Hessa 4 life. 



Bjuder på lite fina citat nedan pga är så kär.




 



Postat av: Elin Erixon
2015-05-08 - 16:01:56

Wow, blev riktigt suger på att läsa dom!

Svar: Gör det!!! ladda ner Wattpad och get started :D
Corny

URL: http://elrixon.forme.se


Postat av: Elin Erixon
2015-05-08 - 16:02:21

Sugen** haha

URL: http://elrixon.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0