Vårt första gemensamma hem.

Lite lägenhetsinspo.

Nu har det varit väldigt tyst här ett tag igen. Jag är dålig på det här med att blogga, måste jag erkänna. 
Men jag har roliga nyheter att komma med, igår var jag och Martin nämligen iväg och skrev kontrakt för en lägenhet i Linköping!! Det är en 3a på 81kvm med balkong, fina tapeter och mycket ljusinsläpp som vi kommer att hyra i andrahand ett tag. Är superlycklig, och skiträdd! Det blir vårt första gemensamma hem, där vi ska leva och bo och komma överens i ur och skur. Tvivlar ju inte på att det kommer gå bra, men det kommer vara så ovant! Om en månad är det dags!! 

Vi kommer pryda vårt hem med växter, ljusslingor och indiska tyger, samt massa små odlingar på balkongen och i fönstrena. Planen är att kunna odla iallafall t.ex gräslök och dill, samt tomatplantor och lite andra roliga grönsaker. 
Kommer uppdatera mer här när det är dags samt när vi har fått iordning såklart, och efter det får alla komma på inflyttningsfika :D


Postat av: Ellllen
2015-05-03 - 22:21:41

shiiit! Är det så snart ni flyttat!!? Gaach vad häftigt det känns, även för mig. Haha. Jag är gärna med som smakråd i "shoppingen" 👍🏻👍🏻😃

Svar: ja, i början av juni :D vi har dock i stort sett allt vi behöver så det blir nog inte så mycket shopping ;) men kan önska mig lite i födelsedagspresent ;)
Corny

Postat av: Gosia
2015-05-05 - 19:06:06

Guuuud va roooooligt! Grattis :D

Svar: Ja det ska bli såå kul!! tack :*
Corny

URL: http://gosias.blogg.se


Postat av: O.P.B.M.T
2015-05-12 - 02:13:26

Ni kommer inte att bli speciellt uppskattade i Linköping.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0