Bags from Bubbleroom

Have2have Väska med axelkedja, Iria Svart Bubbleroom.sePieces Dana Small Cross Over Bag Black Bubbleroom.seHave2have Ryggsäck med fransar, Perry Svart Bubbleroom.seHave2have Axelremsväska med fransar, Fringy Svart Bubbleroom.se

1 - 2 - 3 - 4

Jag har blivit besatt i min jakt på den perfekta handväskan!
Kanske är jag för kräsen men efter veckor av sökande både på nätet och på loppisar så har den rätte fortfarande inte dykt upp! 
Här är några snygga jag hittade på Bubbleroom iallafall men de känns ändå inte jag.... äsch.
(och ja jag vet att det är en ryggsäck men den var fin ok?? dont judge.)


Postat av: MATILDA
2015-10-06 - 22:55:47

Så snygga :D

URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0