Mirror Mirror


Nu har jag äntligen hittat ett hem åt min sminkspegel som jag vann i Moas blogg för ett tag sen! Har velat fram och tillbaka över vart jag ska ha den, och den kommer säkert få byta plats så småningom men just nu passar den bra på vår byrå i sovrummet. Då kunde vi även flytta ut lampan som stod där innan till köket så att vi äntligen får en fönsterlampa där! 
Dock är ju detta glödlampor vilket jag och Martin inte är superglada i, så den kommer bara vara tänd när den ska användas. Kommer förmodligen byta dem mot led-lampor om ett tag!


Postat av: Isabelle
2015-10-24 - 18:05:47

Dom är riktigt fina..
Jag funderade på att köpa en men valde istället att köpa sminklampor från IKEA och sätta bredvid en spegel. :)

Svar: Ja men det går ju lika bra! Det som är jobbigt med denna är att den är så otymplig haha!
Corny

URL: http://livetilaholm.blogg.se


Postat av: Blubb Svensson
2015-11-08 - 18:43:07

Oh vad fint det blev med spegeln, har varit så nyfiken på hur den blev i lägenheten efter man såg att du vann, synd att det var glödlampor dock, tycker det är lite kasst ändå. Har länge kollat in deras speglar men nu i efterhand glad över att jag köpte ledlampor från Ikea istället. :)

SV: Oj... det har faktiskt blivit äckligt mycket det senaste men ca 500-3000:- kanske. :P

Svar: Ja den passar faktiskt himla bra där nu :) Men som sagt den är ju inte tänd speciellt ofta så vi får se hur vi känner om ett tag, kanske är den bara ivägen då!
Asså gu vad gött att kunna handla så mycket, jag måste typ spara varenda krona nu hahahah, hatar livet som student!! bara längtar tills jag har en vettig inkomst och kan spendera pengar på ebay igen ;)
Corny

URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0