Söndag kväll

Nu är det söndag kväll igen, ännu en vecka har gått! Fyra dagar kvar av praktiken och sedan är det back to school. Har lite separationsångest men det ska samtidigt bli skönt att kunna flytta hem på riktigt igen och slippa sova hos mamma. Nu är jag hemma i lägenheten och pysslar lite, och fick sån myskänsla att jag tänkte jag kunde dela med mig av den.


Trivs så bra i vårt vardagsrum om kvällarna när höstmörkret har lagt sig. Levande ljus och ljusslingor gör livet lite bättre! Om ni undrar varför det står en rymdstation vid fönstret så är det Martins växthus som han har byggt. Där i lever basilika och persilja för tillfället. Levde där gjorde även vår köttätande växt Carolus men han gick hastigt bort :'( RIP Carolus ♥

Nu på kvällningen har jag bakat äppelpaj och lyssnat på Kill Hannah/Wrongchilde i högtalarna. Har ju även Mat hängande på väggen i köket nu, emellan smultronen och Amsterdam. Där passar de bra!
Så resten av kvällen tänkte jag äta äppelpaj, se på Pretty Little Liars och bara njuta av att vara hemma! 
Imorgon åker jag tillbaka till Tranås igen men på torsdag får jag återvända till Mjölby för gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0