Vardagsinlägg

Det är inte ofta jag skriver sånna här "detta gör jag just nu-inlägg" men varför inte? Ingen har dött av det!
Tänkte nämligen att jag kunde visa er vår senaste möbel, nämligen vårt nya soffbord!

Såhär ser alltså vårt vardagsrum ut på dagen genom en suddig mobilkameralins:

Kistan fick vi av min mormor som ska flytta, och den har även varit min storasysters en gång i tiden. Så en kan ju säga att vi har ärvt den av båda! 

Ikväll ska jag i vanlig ordning se på Idol i min ensamhet eftersom Martin jobbar, och så försöker jag fundera ut vad jag ska laga till middag... grown up-problems :__: 
På måndag får vi nämligen en sån där matkasse hem till oss som vi fått i present, så vi äter ur frysen tills dess. Börjar bli tråkigt nu hahaha! Fisk och köttbullar är allt som finns kvar....typ. 
Men med min eviga fantasi så ska jag väl lyckas klura ut något! 
Hoppas ni får en bra fredagkväll, puss och kram!


Gifen är 4 månader gammal men man kan inte vara petig här i världen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0