Påväg hem till mig!


Jag har insett, sedan jag började skolan och faktiskt började använda kläderna i min garderob, att jag ogillar ungefär hälften av mina klädesplagg. Varför jag har sparat dem? De fyller ut garderoben. Något måste jag ju kunna ta på mig. När jag flyttade så rensade jag en hel del, men eftersom jag fortfarande ogillar hälften av de kläder jag äger så har jag satt en regel. För varje klädesplagg jag slänger ut så får jag även köpa lika många nya. Just därför att min garderob inte ska bli helt tom och jag ska behöva gå i mysbyxor till skolan (äger inte ens ett par). 
Så, därför beställde jag kläderna ovan från H&M idag. 
Har även handlat lite på Cheap Monday-utförsäljningen i Tranås så jag tänkte visa de kläderna så småningom. (så himla praktiskt att bo/ha bott i staden där Cheap Monday grundades eftersom deras utförsäljningslager ligger där hoho) 
Bloggen har ju stått lite still några dagar, dels pga allt nytt i skolan, dels pga har inte haft tid. Det får vi ändra på! 


Postat av: Lilly
2015-09-08 - 06:49:21

I sommaren så köpte jag massa hippiekläder och nu mot hösten känner jag mer för kontorsstilen med stilrena kläder all over. Problemet är just att min garderob består ju nästan bara av hippiekläder vilket är jätteirriterande ju. Jag har ej råd att göra som dig heller då jag har ett barn som växer så det knakar...En vacker dag när man har jobb och inte är en fattig student längre...Fy vad jag längtar efter den dagen just nu.

Svar: åh jag förstår dig! superjobbigt ju!
Corny

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0