The Jungle Book



I fredags var både jag och Martin lediga och NÄSTAN helt friska från veckans sjukdomsmisär, så vi firade med att åka till Linköping och gå på bio. 
Först åt vi lunch på Steve's Coffe, åt vääärldens godaste veggobiffar, alltså de var godare än alla kötträtter jag någonsin ätit, så himla bra när veggomaten är så god att man hellre äter den även fast man inte är vegetarian. Då har de ta mig tusan lyckats!
Sedan såg vi The Jungle Book, och jag som varit världens djungelboksfan hela min barndom fick rysningar flera gånger, typ när man fick se vargflocken med Akela, Baloo och självklart vart jag livrädd för Shere Kahn som vanligt. Äckel är han. (ok tigern är ju fin men han är ett as ändå)
Så himla bra film alltså, rekommenderar den!



Resten av helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb. På riktigt alltså.
Jobbade fyra pass under två dagar, så när jag vaknade i morse trodde jag inte jag skulle orka gå upp på hela dagen. Har bara segat runt med huvudvärk, mysigt.

Hoppas ni har en mysig vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0