Derma Roller



Igår fick jag hem något som man skulle kunna missta för ett tortyrredskap, nämligen en Derma Roller. 
Det är alltså en liten rulle med små små nålar som man rullar över ansiktet, och då lurar man ansiktet att det är skadat, och signaler går ut att detta måste repareras. Detta gör att man lättare läker acneärr, minskar blemmor och rodnader och den förhindrar även rynkor (not that I have to think about that yet)
Jag provade den igår och det kändes väldigt konstigt haha, det gjorde ont men var skönt på något vis..
Plus att när man vet att det är bra för huden så står man ut. 
Någon mer som har provat en sån här? Har ni märkt någon skillnad?
Jag tänkte att jag ska prova den ett tag och sen återkommer jag med ett resultat.

Jag köpte min på Ebay för 40 kr, så gå inte och köp dem från de här reklamerna där de JUST NU kostar 499 för det är de inte värda...
Min är 1.0 mm och jag skulle rekommendera att inte gå över det, snarare ner till 0.75 eller så.

Happy Rolling :)


Postat av: Zaisha <3
2016-05-18 - 18:45:00

jaaag är såååååå rädd för att prova :( gjorde det ont?

Svar:
Corny

URL: http://zaisha.blogg.se/


Postat av: Blubb
2016-05-18 - 21:56:29

Jag har nästintill glömt bort att använda min ibland, måste börja igen. Skulle vara duktig men det gick åt skogen typ. Min är 0,25. :)

Svar:
Corny

URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0