Twenty One Pilots in Stockholm



Gissa vad jag fick av Martin i tidig födelsedagspresent? (fyller år om en månad)
BILJETTER TILL TWENTY ONE PILOTS NÄR DE KOMMER TILL SVERIGE I OKTOBER!!!!
Alltså förstår ni eller? Det kommer bli MAGISKT!!
Jag hoppas och ber för att de spelar alla mina favoritlåtar och inte enbart nya låtar, men egentligen räcker det med att jag får sjunga med till Car Radio live så är jag nöjd. Lyssna bara ♥

Jag brukar alltid försöka ha något att se fram emot så att jag inte tappar greppet, så nu har jag något att kämpa för!! Det är väl klart att jag klarar slutspurten av den här terminen och en hel sommar med jobb i en helt ny stad för jag ska ju för fasiken på konsert i höst!!! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0