Hårproblem

Har haft väldig beslutsångest angående mitt hår de senaste dagarna. Tycker inte riktigt att det röda passar mig längre, speciellt inte nu på vintern då jag är så sjukt blek!
Man ser ju bara ännu blekare ut när man har en mörk eller stark färg!

Så jag har tänkt lite, och kom fram till att jag trivdes jävligt bra i det bleka rosa/orange. Så om jag fortfarande tycker så imorgon så ska jag nog ta och beställa ett par burkar med Tangerine-färg. 

Sedan så har jag även funderat på att färga håret svart...? Till sommaren då isåfall. 
Kom gärna med förslag :D



Postat av: Tilly (:
2012-01-18 - 15:45:26

Svart är tråkigt, var blond ett tag och sedan färgar du tangerine igen?

URL: http://cookievirus.blogg.se/


Postat av: Milly
2012-01-18 - 16:51:00

Go for rosa/orange. Du är snyggast i ljust hår!:)

Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli designer och är Halmstads största blogg.
2012-01-18 - 18:15:42

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Kolla gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

URL: http://jaasses.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0