Gotland - Tisdag

På tisdagen shoppade vi på förmiddagen, och sedan gick vi och åt världens äckligaste saffranspannkaka. Den var frusen imitten, och jag hittade en plastbit i min :@



Sedan stötte vi på dessa vackra varelser, och jag hade VÄLDIGT svårt att gå därifrån.



Kakaduan bet sönder min nagel, men det var så värt det!



Sedan gick vi och såg gycklaren/magikern Arkadia, mycket skicklig!



Sedan åt vi på nån restaurang.... kommer inte ihåg namnet, men whatever



Bland alla medeltidare satt ett emo haha, det såg så kul ut att ja bara va tvungen att fota.



Sedan satt Alexandra och jag på stranden en stund.



Innan vi åkte hem var vi tvungna att äta en till saffranspannkaka, denna gången var den underbar!


;Syster och mamma <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0