Tisdag

Hej finisar!
Idag har jag hunnit med himla mycket, varit i skolan, ätit lunch med mamma, hälsat på mormor, hälsat på en kompis samt köpt lite kursliterattur, och nu sitter jag i soffan framför Idol. 
Dock är jag fortfarande lite sjuk så jag är supertrött efter den här dagen!
En tråkig sak har hänt även, har nämligen blivit lurad på pengar över nätet. Skulle köpa två skolböcker på kurslitteratur.se, och eftersom jag handlat där flera gånger tidigare så kände jag mig trygg, men den här gången blev jag bedragen. 500 kr gick rakt ner i fickan hos en person som sedan slutade svara på mail, och telefonnumret har ingen abonnent. Ska självklart polisanmäla, men jag lär ju inte få tillbaka några pengar. 
Lagom kul när man redan lagt 6000 på tågkort och ytterligare några hundra på andra skolböcker :'D

 
VARNING! Köp inga böcker av Lars Andersson (han har ganska många böcker ute för försäljning)


Postat av: Sofia
2016-08-23 - 22:14:06

Bra att du varnar andra för detta! Inte många andra som skulle gjort det tyvärr.

Svar: Det är väl det minsta jag kan göra :/ har mailat kundservice med så förhoppningsvis blir han avstängd!
Corny


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0