thank god it's friday cause fridays will always be better than sundays cause sundays are my suicide days


Började den här regniga och superpeppiga fredagen med blåbärspannkakor med sirap, inte helt fel när en annars helst inte vill kliva upp ur sängen.
Börjar jobba kl 16, vilket egentligen inte är helt fel eftersom jag ändå är gräsänka den här veckan pga Martin är på semester, men det är ändå någonting som tar emot när det gäller att jobba fredagkväll. 
Men en kul grej är att imorgon kl "alldeles för tidigt när en jobbat kväll" får jag sällskap av lilla Oliver som jag ska hundvakta tills på söndag när mamma är på festligheter längre upp i landet.
Vi ska gå på blåbärspromenader och leka tills vi stupar, och så ska vi såklart sova massvis.
Kommer bli dömysigt. 


Nu kan ni be en bön för att regnet upphör inom fem timmar och resten av kvällen består av solsken, så blir min dag lite bättre thank you!
 


Postat av: JUNITJEJ
2016-07-15 - 11:27:52

Pannkakorna ser väldigt goda ut!

URL: http://www.junitjejen.se


Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!
2016-07-15 - 12:20:03

mums va gott de såg ut

URL: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0